Kým home office nebol u nás na Slovensku medzi firmami zaužívaný, pandémia koronavírusu to zmenila. Ak aj po skončení výraznejších opatrení budete z času na čas pracovať z domu, je potrebné mať zariadenú domácu kanceláriu.
Ako si zariadiť domácu kanceláriu, aby sa vám v nej dobre pracovalo?
Základom je ergonomická kancelárska stolička
Ako prvé, čo by ste mali hľadať a kupovať, je kancelársky stôl a kancelárska stolička. Najmä kancelárska stolička si zaslúži viac pozornosti. Práve na nej totiž budete tráviť hodiny. Práca v kancelárii, aj v tej domácej, je záťaž nielen na oči, ale aj na chrbticu a preto je dôležité hľadať kancelársku stoličku, ktorá má tvarovanú sedaciu časť a kvalitné operadlo, ktoré nezaťažuje chrbticu. Takúto stoličku nájdete v kategórii ergonomických kancelárskych stoličiek.
Ak máte problémy s chrbticou, oceníte aj výškovo nastaviteľný kancelársky stôl.
Nezabudnite na tlačiareň a kopírku
Ak už budete mať v domácej kancelárii kancelársky stôl a kancelársku stoličku, vyhraďte si miesto, kde umiestnite tlačiareň a kopírku. Pri práci za počítačom je nevyhnutné mať vždy po ruke tlačiareň a kopírku a preto vám nesmie chýbať ani v domácej kancelárii. Dávajte si však pozor, aby ste do svojej domácej tlačiarne vybrali správny toner. Ak sa rozhodnete pre tlačiareň značky Xerox, potom musíte kúpiť jednoznačne práve tonery Xerox.
Tlačiareň a kopírku majte v blízkosti počítača/ notebooku. Ani jednu, ani druhé nedávajte na kancelársky stôl.
Úložný priestor na dokumenty
V domácej kancelárii nesmie chýbať úložný priestor na dokumenty, ale aj rôzne písacie potreby, kancelárske pomôcky, ale napríklad aj na nové tonery. Môžete si kúpiť zostavu kancelárskeho stola a komody, ale môžete si vybrať aj otvorené vysoké police v modernom dizajnovom prevedení.
Oceníte nielen praktické šuflíky, do ktorých môžete dať balenie nových tonerov Epson L3050 určených do tlačiarne, ale aj rôzne zápisníky, diár, či písacie pomôcky.
Na kancelárskom stole odporúčame mať drôtený stolový organizér.
Komerčný článok